.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سارقان زورگیر در بابل گرفتار قانون شدند

فرمانده انتظامی بابل گفت: دو متهم زورگیری و سرقت در بابل شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علی فقیه صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های گروهی بابل اظهار داشت: درپی مراجعه زنی به کلانتری 12 شهرستان بابل مبنی بر زورگیری و قصد سرقت از وی از سوی دو مرد در یکی از جاده‌های منتهی به شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بابل قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی بعد از گذشت چند ساعت موفق شدند دو متهم به نام‌های (ر ـ ق) و ( ذ ـ ر) را به اتهام زورگیری شناسایی و دستگیر کنند.

فقیه بیان داشت: در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، متهمان به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی بابل از کشف دو کیلو مواد مخدر در یک باب منزل مسکونی  بابل خبر داد و افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به نام م ـ ح در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فقیه تصریح کرد: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی این فرد و نحوه فعالیت وی در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی مراجع قضایی متهم را در منزلش دستگیر کردند.

وی اذعان داشت: ماموران در ادامه تحقیقات در بازرسی از منزل متهم موفق شدند یک کیلو و 970 گرم تریاک رابه همراه مقادیری سوخته و وسایل استعمال مواد کشف و ضبط کنند.

فقیه افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف دو کیلوگرم تریاک از خودروی کامیون

فرمانده انتظامی بابل همچنین از کشف دو کیلوگرم تریاک از خودروی کامیون در بابل خبر داد و بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل با توقیف یک دستگاه خودرو کامیون بیش از دو کیلوگرم مواد مخدر تریاک را کشف و ضبط کردند.

فقیه تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر از سوی فردی به نام ز ـ ب 44 ساله با استفاده از یک دستگاه خودرو کامیون در شهرستان بابل موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت و ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم و خودروی مورد نظر، این خودرو را حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان توقیف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند بیش از دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند.

فقیه گفت: متهم پرونده پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.568 seconds.